5 клас Копервас В.В.


Додаток до підручника (граматичний довідник та словник) ТУТ

Do the following tasks
Викрнайте наступні завдання

  1. Ex. 5, p. 158. Listen and read the dialogue. Прослухайте і прочитайте діалог. Listen
  2. Ex. 1, p. 159. Finish the sentences. Закінчіть речення.
  3. Ex. 2, p. 159. Design a leaflet about Ukraine for tourists. Створіть листівку про Україну для туристів.
  4. Ex. 1, p. 160. Answer the questions. Дайте відповіді на питання.
  5. Ex. 2, p. 160. Read and guess what the weather is like. Прочитайте і здогадайтеся, яка погода.
  6. Ex. 3, p. 160. Speak about the weather in Ukraine. Розкажіть про погоду в Україні.
  7. Ex. 6, p. 161. Find pictures of your family and friends or pictures of people from magazines. Write 8 sentences describing the people's clothes. Знайдіть фотографії вашої родини та друзів або фотографії людей з журналів. Напишіть 8 речень, що описують одяг людей.
  8. Ex. 1, p. 162. Look at the pictures and say what activities you do when it is... Подивіться на малюнки і скажіть, якими видами діяльності ви займаєтесь, коли...
  9.  Ex. 2, p. 162. Say what can you do in each season. Use the phrases... Скажіть, що можна робити в кожену пору року. Використовуйте фрази ...
  10. Ex. 3, p. 163. Read, guess and match. Прчитайте, здогадайтесь та співставте.
  11. Ex. 4, p. 163. Choose the items you need when you go camping. Оберіть потрібні вам речі для походу.
16.03.2020
Тема: Активний відпочинок
Тема уроку: Активний відпочинок

Task 1. Vocabulary box (p. 165). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом.

Task 2. Read the weather forecast and say what you can do today if you live in the south/south-west/north/west. What will you do tomorrow? (p. 164, ex. 1). Прочитайте прогноз погоди і скажіть, що ви могли б зробити сьогодні якби жили на півдні / південному заході / півночі / заході. Що ви будете робити завтра? впр. 1 ст. 164.

Task 3. Read Cathy’s letter and say which activities she mentions (p. 164, ex. 2). Прочитайте лист Кеті і скажіть, які види діяльності вона згадує впр. 2 ст. 164

Task 4. Choose to make true sentences about Cathy (p. 165, ex. 3). Складіть речення відповідно до змісту прочитаного листа впр. 3, ст. 165.

17.03.2020
Тема: Активний відпочинок
Тема уроку: Відпочинок на свіжому повітрі.

Task 1. Complete the tables with the words from the box (p. 166, ex 1). Доповніть таблиці словами з рамки впр. 1, ст. 166.



Task 2. Choose the correct word (p. 167, ex. 2). Оберіть правильне слово впр. 2 ст. 167.

Task 3. Complete the sentences with the prepositions of plase (p. 168, ex. 4). 


Доповніть речення прийменниками місця впр. 4 ст. 168.

Task 4. Complete the sentences with the words from the box (p. 168, ex. 5). Доповніть речення питальними словами з рамки впр. 5, ст. 168.




19.03.2020
Тема: Активний відпочинок.
Тема уроку: Краса природи.

Task 1. Ex. 2, p. 168. Listen to Cathy’s answers to her parents' questions about the outdoors school and learn what activity is Cathy’s favourite one. Послухайте відповіді Кеті на запитання її батьків про школу випускників та дізнайтеся, яка діяльність є улюбленою Кеті. Listen

Task 2. Ex. 3, p. 169. Complete the sentences. Закінчіть речення.

Task 3. Ex. 4, p. 169. Listen to the second part of the talk and say what the weather was like. Прослухайте другe частину розмови і скажіть, яка погода. Listen

Task 4. Ex. 5, p. 169. Choose to make true sentences about Cathy’s outdoor school. Оберіть, щоб скласти правдиві речення щодо школи на відкритому повітрі Кеті.

Task 5. Ex. 6, p. 169. Listen two parts of Cathy’s talk  with parents again and put the questions in order you hear them. прослухайте дві частини розмови Кеті з батьками знову і поставте питання в тій послідовності, в якій ви їх почули. Listen part 1Listen part 2

30.03.2020
Тема: Активний відпочинок.
Тема уроку: Пори року.

Task 1. Think of two questions you would like to ask Cathy (p. 170, ex. 1). Придумайте 2 питання, які ви хотіли б задати Кeті (впр. 1, ст. 170).

Task 2. Think of your last outdoor weekend (holiday). Answer the questions (p. 170, ex. 3). Подумайте про свій останній вихідний (свято). Дайте відповіді на питання (впр. 3, ст. 170). (УСНО)

Task 3. Take a photo of your holiday outdoors and describe what is happening on it (p. 170, ex. 4). Візьміть фото вашого відпочинку на вулиці, та опишіть, що на ньому відбувається (впр. 4 ст. 170). (Виконайте це завдання на окремому аркуші паперу, так, як ви робили проєкти для захисту. Виходили до дошки, демонстрували фото і коротенько розповідали, що на ньому зображено).

Task 4. Plan one day at outdoor school, make a list (p. 171, ex. 5). Сплануйте один день школи на свіжому повітрі, складіть список (впр. 5, ст. 171).


31.03.2020
Тема: Активний відпочинок.
Тема уроку: Улюблена пора року.

Task 1. Read Linda's postcard and answer the questions (p. 171, ex. 1). Прочитайте листівку Лінди та дайте відповідь на запитання (впр. 1 ст. 171). (УСНО)

Task 2. You are on holiday with your family. Write a postcard to a friend. Use ex. 1 as example. (p. 171, ex. 2). Ви відпочиваєте з родиною. Напишіть листівку другу. Використайте впр. 1 як зразок.  (впр. 2 ст. 171.)

02.04.2020
Тема: Активний відпочинок.
Тема уроку: Активний відпочинок.

Task 1. Vocabulary box (p. 173). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 2. Ask and answer (p. 172, ex. 1). Дайте відповіді на питання (впр. 1 ст. 172). (УСНО)

Task 3. Read  and fill in gaps with the words in brackets. (p. 172 - 173, ex. 2). Прочитайте та заповніть пропуски словами з рамки (впр. 2 ст. 172 - 173). (УСНО)

Task 4. Say if the sentences are true or false (p. 173, ex. 3). Визначте правдиві речення чи ні (впр. 3, ст. 173). (УСНО)

Task 5. Complete the sentences. (p. 173, ex. 4). Закінчіть речення (впр. 1 ст. 173). (УСНО)


06.04.2020
Тема: Активний відпочинок.
Тема уроку: Активний відпочинок.

Task 1. Vocabulary box (p. 175). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 2. Ask and answer (p. 174, ex. 1). Дайте відповіді на питання (впр. 1 ст. 174). (УСНО)

Task 3. Listen and guess the season. (p. 174, ex. 2). Прослухайте та здогадайтесь про яку пору року йде мова (впр. 2 ст. 174). Listen


Task 4. Do the test. Виконайте тест скориставшись інструкцією. 
  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 989352), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
Task 5. Tell about your most favourite month of the year. (p. 175, ex. 4). Розкажіть про найбільш улюблений місяць року. Використайте зразок  (впр. 4 ст. 175).

Task 6. Learn the poem (p. 175, ex. 5). Вивчіть вірш  (впр. 5 ст. 175). The poem




07.04.2020
Тема: Активний відпочинок.
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу з теми "Актовний відпочинок".


Task 1. Do the test. Виконайте тест скориставшись інструкцією. 
  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 599849), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
Task 2. Listen about kid's outdoor activities and do the test. Послухайте про активний відпочинок дітей і виконайте завдання тесту. Listen
  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 357018), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
Task 3. Complete the dialogue with the words from the box. (p. 178, ex. 4). Доповніть діалог словами з рамки  (впр. 4, ст. 178). (УСНО)

Task 4. Do the test. Виконайте тест скориставшись інструкцією. 
  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua.
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 921619), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
09.04.2020
Тема: Активний відпочинок.
Тема уроку: Домашнє читання.

Task 1. Listen and read the story (p. 180, ex. 1). Прослухайте та прочитайте історію. (впр. 1, ст. 180). Listen

Task 2. Aanswer the qustions (p. 181, ex. 2). Дайте відповіді на питання (впр. 2, ст. 181). 

Task 3. Look at the pictures and tell the story. (p. 181, ex. 3). Подивіться на малюнки та розкажіть історію (впр. 3, ст. 181). (УСНО)


13.04.2020
Тема: Подорожі.
Тема уроку: У місті.

Task 1. Vocabulary box (p. 185). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 2. Read, guess and name the  place (p. 184, ex. 1). Здогадайтеся та назвіть місце (впр. 1, ст. 184). (УСНО)

Task 3. Ask and answer (p. 184, ex. 2a). Дайте відповіді на питання (впр. 2a, ст. 184). (УСНО)

Task 4. Do the test. Виконайте тест скориставшись інструкцією. 

  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua.
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 843689), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
Task 5. Say what there is in your street (p. 184, ex. 4). Скажіть що є на вашій вулиці  (впр. 4, ст. 184).

Task 6. Read the text (p. 185, ex. 5). Прочитайте текст  (впр. 5, ст. 185).

Task 7. Do the test. Виконайте тест скориставшись інструкцією.  

  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua.
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 290541), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
14.04.2020
Тема: Подорожі.
Тема уроку: У місті.

Task 1. Vocabulary box (p. 187). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 2. Listen and say what the address of the museum (p. 186, ex. 1). Прослухайте та назвіть адресу музею (впр. 1, ст. 186). Listen (УСНО)

Task 3. Do the test. Виконайте тест скориставшись інструкцією. 

  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua.
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 921598), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
Task 4. Listen about one tourist centre in London and say what tourists can do there (p. 189, ex. 4). Послухайте про одне з туристичних місць Лондона і скажіть, що туристи можуть там робити (впр. 4, ст. 189). Listen (УСНО)

Task 5.  Do the test. Виконайте тест скориставшись інструкцією.  

  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua.
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 296605), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
16.04.2020
Тема: Подорожі.
Тема уроку: Орієнтування у місті.

Task 1. Speak about the town you live in (p. 189, ex. 1). Підготуйте розповідь про місто, в якому живете (впр. 1, ст. 189). (УСНО)

Task 2. Read the dialogue (p. 190, ex. 2a). Прочитайте діалог (впр. 2a, ст. 190). 

Task 3. Read the short dialogues and fill in the gaps with the words from the box (p. 192, ex. 4a). Прочитайте короткі діалоги та заповніть пропуски словами з рамки (впр. 4a, ст. 192). (УСНО)

Task 4. Match to make up sentences (p. 192, ex. 5a). Підберіть продовження речення (впр. 5a, ст. 192). (УСНО)

21.04.2020
Тема: Подорожі.
Тема уроку: Запрошення у Лондон.

Task 1. Answer the questions (p. 194, ex. 1). Дайте відповіді на питання (впр. 1, ст. 194). (УСНО)

Task 2. Read and say what the UK mean (p. 194, ex. 2). Прочитайте текст і скажіть, що означає абривіатіра UK  (впр. 2, ст. 194). 

Task 3. Match the pictures with the text (p. 195, ex. 3). Прочитайте, підберіть текст до малюнків (впр. 3, ст. 195). (УСНО)

Task 4. Answer the questions (p. 196, ex. 4). Дайте відповіді на питання (впр. 4, ст. 196). (УСНО)

Task 5. Vocabulary box (p. 196). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 6. Read the letter from Taras (p. 196, ex. 5). Прочитайте лист Тараса (впр. 5, ст. 196). 

Task 7. Finish the sentences about Taras (p. 197, ex. 6). Доповніть речення про Тараса (впр. 6, ст. 197).


Увага! 
Доступ до онлайн-тестів знову відкрито.
Хто не встиг пройти тести, маєте можливість зробить це зараз. Памятайте про обмеження в часі. Доступ надано до 11.05.2020.

23.04.2020
Тема: Подорожі.
Тема уроку: Подорож Європою.

Task 1. Listen about John's tour (p. 200, ex. 1). Послухайте про тур Джона (впр. 1, ст. 200). Listen.

Task 2. Listen again and choose the correct sentences (p. 201, ex. 2). Прослухайте знову і оберіть правильне речення  (впр. 2, ст. 201). 

Task 3. Read and learn the poem (p. 202, ex. 7). Прочитайте та вивчіть вірш (впр. 7, ст. 202). 


27.04.2020
Тема: Подорож.
Тема уроку: Звичаї та традиції англійців.

Task 1. Vocabulary box (p. 204). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 2. Answer the questions (p. 203, ex. 1). Дайте відповіді на питання (впр. 1, ст. 203). (УСНО) 

Task 3. Do the test (p. 203 - 204, ex. 2). Виконайте тест (впр. 2, ст. 203 - 204). Порахуйте кількість балів для визначення, до якого типу мандрівників ви належите. (УСНО) 

Task 4. Read a page from Taras's diary and answer the questions (p. 205, ex. 3). Прочитайте сторінку з щоденника Тараса і дайте відповіді на питання (впр. 3, ст. 205). 

Task 5. Finish the sentences about Taras and his impressions of Great Britain (p. 206, ex. 4). Доповніть речення про Тараса та його враження про Великобританію (впр. 4, ст. 206).

28.04.2020
Тема: Подорож.
Тема уроку: Подорожування приносить втіху.

Task 1. Read and translate the text. (p. 207, ex. 4). Прочитайте та перекладіть текст (впр. 4, ст. 207). (УСНО) 

Task 2. Answer the questions (p. 208, ex. 5). Дайте відповіді на питання (впр. 5, ст. 208). (УСНО) 

Task 3. Read what Taras told his friends in Ukraine about Great Britain (p. 208, ex. 6a). Прочитайте, що Тарас розповів своїм друзям в Україні про Великобританію (впр. 6a, ст. 208). 

Task 5. P. 209, ex. 6b. Find in the text what Taras:
  • has expected about Britain;
  • hasn't expected;
  • has understood about queuing;
  • has learnt;
  • has enjoyed;
Впр. 6b, ст. 209. Знайдіть у тексті, що Тарас:
  • очікував від Британії;
  • не очкував;
  • зрозумів про чергу;
  • навчився;
  • насолодився
30.04.2020
Тема: Подорож.
Тема уроку: Україна.

Task 1. Vocabulary box (p. 211). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 2. Read the letter and say if foreign tourists like to visit Ukraine (p. 210, ex. 1). Прочитайте лист і скажіть чи люблять іноземні туристи відвідувать Україну (впр. 1, ст. 210). (УСНО) 

Task 3. Read again and finish the the sentences (p. 211, ex. 2). Прочитайте ще раз лист та доповніть речення (впр. 2, ст. 211). Завдання можна виконати двома способами (яким вам зручніше). Написать вправу в зошит або заповнить форму, яка розміщена нижче.
Для заповнення форми необхідно:
  1. Обов'язково вказать своє прізвище та ім'я. 
  2. В полі "Мой ответ" надрукувать продовження речення. 
  3. Натисніть кнопку "Отправить".
  4. Після відправки відповіді ви отримаєте можливість переглянути свою роботу.
  5. Форму буде перевірено в ручному режимі.

Task 4. Match adjectives with nouns as in the letter (p. 211, ex. 3). Підберіть прикметник до іменника, як у листі (впр. 3, ст. 211). (Усно)

Task 5. Read and guess what travelers say about Ukraine (p. 212, ex. 4). Прочитайте і здогадайтесь, що говорять мандрівники про Україну (впр. 4, ст. 212). (Усно)

04.05.2020
Тема: Подорож.
Тема уроку: Україна.

Task 1. Vocabulary box (p. 212). Прочитайте, запишіть нові слова в словник з транскрипцією та перекладом. Вивчіть нові слова.

Task 2. Read the information of two Ukrainian children that they have sent to kids.world@gb (p. 212, ex. 5а). Прочитайте інформацію двох українських дітей, яку вони надіслали до kids.world@gb (впр. 5а, ст. 212).  

Task 3. Read again and аnswer the questions (p. 213, ex. 5b). Прочитайте ще раз і дайте відповіді на питання (впр. 5b , ст. 213). 

05.05.2020

Тема: Подорож.
Тема уроку: Звичаї та традиції українців.

Task 1. Answer the questions (p. 214, ex. 1). Дайте відповіді на питання (впр. 1, ст. 214). (УСНО) 

Task 2. Listen about some holidays in Ukraine and choose the right answer to complete the sentences (p. 214, ex. 2). Прослухайте про свята в Україні та оберіть правильну відповідь, щоб доповнить речення (впр. 2, ст. 214). Listen.

07.05.2020
Тема уроку: Формування граматичних знань та навичок.
Watch video-lesson 


12.05.2020
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Watch video-lesson 


14.05.2020

Тема уроку: Підсумкова контрольна робота
Виконайте завдання тесту скориставшись інструкцією.
  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
  2. Заповніть поля форми: Код від вчителя (скопіюйте і вставе, або надрукуйте цей код 889071), Ваше прізвище та ім'я.
  3. Натисніть кнопку "Приєднатись".
  4. Виконайте завдання тесту та дізнайтесь свою оцінку.
18.05.2020
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Watch video-lesson 


19.05.2020
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Watch video-lesson 


21.05.2020
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Watch video-lesson 


25.05.2020
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Watch video-lesson 


26.05.2020
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Watch video-lesson 


28.05.2020
Тема уроку: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

Let's play game